Beoordelingen van Yugo Haren

Recente recensies

5.0
Jan
13 juni 2021

Goed verzorgde, smakelijke bestelling Bezorger uiterst vriendelijk, correct en op tijd!

Mindert
13 juni 2021
Philipp
12 juni 2021

Op een zaterdag tijdens een drukke tijd besteld. Eten perfect op tijd ontvangen en kwaliteit was geweldig, zoals altijd. Ga zo door Yugo!

erik
12 juni 2021
Anoniem
10 juni 2021

Prima op tijd bezorgd, zoals altijd errrg lekker. Dankjullie wel!

Tom
8 juni 2021
Lieneke
6 juni 2021

Bezorging was veel te laat.

Gé ten Have
6 juni 2021

Heerlijk gevarieerd en vers van kwaliteit.

Monique Berends
3 juni 2021
Therese Eitens
2 juni 2021

Heerlijk zoals altijd en precies op de afgesproken tijd bezorg

Rudy
30 mei 2021

Heel erg lekker : )

Anne
30 mei 2021
Lilian
28 mei 2021
Jacobien
27 mei 2021

Prima! Helemaal goed weer!

Karin
27 mei 2021

Prima en heerlijk

Gijsbert
26 mei 2021

Super!

Arjan
26 mei 2021

Heerlijk

E.de Jong
25 mei 2021

De kwaliteit van het eten fantastisch en de bezorging was mooi op tijd..

Koos
24 mei 2021

Heerlijke verse sushi. Snel bereid.

Henk
24 mei 2021
Arjen de jong
23 mei 2021

Voor het eerst ook krulfriet besteld. Kwaliteit was zeer slecht. Niet krokant, zacht en vochtig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Saskia
20 mei 2021

Ze waren 25 minuten te laat

S.Kalfsbeek
17 mei 2021

De vis en rijst waren droog en de salades waren niet conform de plaatjes en bovendien 95 procent gesneden kool met ietsje anders erop. Maiskorrels en avocado hebben in de Japanse keuken ook niets te zoeken. Sorry .....maar het was ons eerste en meteen onze laatste keer. S.Kalfsbeek

Blanco
15 mei 2021

Very good service and excellent sushi

Frouwke
15 mei 2021

Heerlijke sushi!! Bij bepaalde sushi’s vinden we de prijs wel erg hoog voor ossenhaas, 1 hapje voor 3 euro. Ook de gefrituurde inktvisring was erg klein en veel deeg.

Nathalie
14 mei 2021

Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit vis en vlees.

Mauricr
9 mei 2021

Geen sojasaus bij de levering en minder stokjes dan bij de bestelling gevraagd.

Kim
9 mei 2021

Lekkere sushi, snel bezorgd, aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Janes Haulussy
9 mei 2021

Was weer heerlijk!!!! 😋 Vriendelijk zoals altijd bij Yugo

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Janneke
9 mei 2021

smaak was erg goed alleen beetje jammer dat ik er bijna 3 kwartier op heb moeten wachten.

Lyske Bouma
9 mei 2021

Wij bestellen regelmatig bij jullie en zijn doorgaans zeer tevreden. Vanavond was onze bestelling (bevestigd voor afhalen om 19.15) meer dan een half uur te laat klaar. Hierdoor liepen (familie)afspraken mis en was het warme gedeelte van het eten (calamaris, ebi Fry, twister fries) klef en/of koud geworden bij aankomst thuis...(wellicht was dit al eerder klaar en heeft het een tijd gestaan?). Normaliter goede ervaring maar vanavond dus helaas niet.

Manon
8 mei 2021

Het eten was heerlijk! De kwaliteit is altijd perfect. Het was vandaag alleen wel te druk. Vind het heel fijn dat jullie zo goed draaien in deze tijden, maar als je besteld... het ophaalt op een bepaalde tijd welke je kunt aangeven, maar vervolgens 35 minuten alsnog moet wachten. Dat is niet ok. Helemaal niet als je smiddags je bestelling al doorgeeft. Dan moet je wellicht bepaalde ophaal momenten niet meer aanbieden als het personeel het niet aankan. Denk dat dat mensen eerder tevreden houdt, dan met 9 mensen voorin de zaak wachten op een al tijdig gedane bestelling. Kleine tip. Maar het eten was verrukkelijk.

Petra
8 mei 2021
Strothmann
8 mei 2021

Het was Lekker! Vers en viel in de smaak thuis!

Silvia
8 mei 2021

Prima kwaliteit en smaak. De boxen zijn lekker gevarieerd

Ronald Hof
8 mei 2021

De sushi was lekker maar 2 haren in de sushi was vies. Daarom slechts 2 sterren

M.bakker
7 mei 2021

We bestellen regelmatig en zijn altijd tevreden, maar deze keer was de kwaliteit minder, de edamer boontjes niet vers en de vissalade beneden de maat. Hoop dat het een vlg keer weer als vanouds is

Saskia Verhulst
6 mei 2021

Was super lekker en alles was prima verzorgd.

Jaap
5 mei 2021

Alles was prima en heel erg lekker. Voor herhaling vatbaar!!

Angela
5 mei 2021

Het was weer heerlijk !

Littel
2 mei 2021
Wencke
2 mei 2021

Het blijft ons meest favoriete sushi-restaurant! Sushi thuis bezorgd is ook heerlijk. We hopen snel weer bij jullie aan een tafeltje te kunnen zitten.

Sander
1 mei 2021

Het was weer super lekker!

Roos
1 mei 2021

Heerlijk als altijd

Daniel
29 april 2021
Gety
28 april 2021

Snelle bezorging en heerlijk gegeten!

Rick
26 april 2021

Super lekker en de bezorging was snel. De bezorger tevens vriendelijk. Fantastisch!

MarkR
26 april 2021

De sushi van Yugo is een klasse apart. Bestellen/afhaal goed geregeld.

Esther
26 april 2021

Heerlijke sushi en op tijd gebracht. Top!

Roland
20 april 2021

De kwaliteit is ondertussen sterk teruggelopen. Hopelijk is de kwaliteit weer op orde zodra het restaurant open mag, want dat zal de eerste keer zijn dat ik weer kom.

RoUd
17 april 2021

Uitstekende kwaliteit. Snelle en zorgvuldige service. Heerlijk!

Paula
17 april 2021

Het was heerlijk, alles vers en fris en op tijd bezorgt, top!

Petra Winters
17 april 2021

Heerlijke sushi! Kwaliteit en service is uitstekend.

Jose Nuijten
17 april 2021

het was lekker vers, heerlijke sushi. Op internet besteld, het stond klaar op de salade na, daaraan werd de laatste hand gelegd. Yugo there!!!!

Marielle
15 april 2021

Keurig op tijd geleverd, vriendelijke bezorger! Het eten was weer heerlijk! Verse producten en met zorg gemaakt

Janneke
12 april 2021

Heerlijke sushi, stond klaar dus afhalen ging vlot.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Irmi Klijntunte
11 april 2021

Heerlijke sushi, vriendelijke service! Gaan we vaker doen!

F.M Schaaf
11 april 2021

Was heerlijk en punctueel op tijd gebracht!

Klaas de Jonge
10 april 2021

Ondanks dat we het al wel weten, was het weer een waar feest met deze culinaire hoogstandjes.

M.
10 april 2021

Heerlijke verse sushi !

Henk Neddermeijer
10 april 2021

Overheerlijk

Henk Hamminga
7 april 2021

Het is altijd een feestje om sushi te halen/eten bij Yugo!!! Voor mij echt de beste sushi in het noorden Perfecte sushi rijst en kwaliteit

Sandra
6 april 2021

Heerlijk gegeten. Absolute aanrader!

Franke
4 april 2021

De kwaliteit van het eten was weer uitstekend. Dit keer ontbrak echter de sojasaus en eetstokjes en daar kwam ik natuurlijk pas achter toen de bezorger al weer weg was. Gelukkig hadden de buren nog wat liggen dus heb ik toch van de sushi kunnen genieten. Verder missen wij de mogelijkheid om ook rijst of nasi te bestellen als bijgerecht. Als dat kan zijn de niet sushi liefhebbers in het gezin ook blij 🙃

Tom
3 april 2021

Goede kwaliteit, vers gemaakt, mooi verpakt. Bestellen bij Yugo is altijd een feestje!

Manon
1 april 2021

Zoals altijd heerlijk! Kan alleen niet wachten om weer in het restaurant te eten. Nu bestellen we alleen sushi en niet de warme gerechten voor de afwisseling thuis, maar het liefste geniet ik weer van alles! 😁

Tatiana
1 april 2021

It was very easy to place the order and in only 15 min thereafter the order was delivered! Great service and very tasty food! Will order again.

Renate C
1 april 2021

Goede kwaliteit, veel keuze, altijd vers

Dick Janssen
31 maart 2021

Heerlijke Sushi. Perfect voor een warme lente avond met vrienden.

Naomi
29 maart 2021

Wederom erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roos
28 maart 2021

Heerlijk!!

Robin koopman
27 maart 2021

Heerlijk gegeten!

Jacobien
27 maart 2021

Kwaliteit was uitstekend. Wellicht verbetering in de structuur en dus efficiëntie bij het afhalen.

Martijn
27 maart 2021

Onvoorstelbaar en ronduit slecht voor het bedrag. 2.45 uur wachten en alles koud. Ik snap niet dat je niet gebeld wordt als het druk is.

Van der Voet
27 maart 2021
Kirsten
26 maart 2021

Goede service, erg klantvriendelijk en altijd lekkere sushi!

Liam
25 maart 2021
Veldman
24 maart 2021

We hadden op tijd, (6 uur(?) )een bestelling geplaatst om 19.30 uur en werden om 19.40 uur gebeld dat het later werd. Ik baalde, want had erge honger en we hadden iets gepland. Geen sorry of niks. Eten arriveerde rond 20.15+ uur. Kwaliteit eten is altijd goed. Daarvoor bestel ik zeker weer. Maar jammer dat het vertraagd was.

Folkers
21 maart 2021

Lange wachttijd en de warme gerechten waren lauw/koud

Jacolien
21 maart 2021

Super vers. Het was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M. Haasdijk
21 maart 2021

Het eten was uitstekend, maar we hebben bijna 2 vuur op onze bestelling moeten wachten! We kregen een berichtje, dat het eten om kwart voor7 bezorgd zou worden, maar dat werd dus 10 voor 8. Ik heb tussendoor nog gebeld; het zou er direct aankomen. Daarna moesten we nog bijna een uur wachten.

Meerstad
20 maart 2021

Lekkere sushi, de salade was van minder goede kwaliteit. De bestelling moet op dezelfde dag geplaatst worden en kan dus niet vooraf gepland worden

Evert
19 maart 2021

Heerlijke sushi, perfect voor een leuke date night

Ria
19 maart 2021

Lekker en snel!

Annelot
13 maart 2021

Weer heerlijk gegeten, mooie producten, het was op de afgesproken tijd klaar.

Ellis beekman
12 maart 2021

Sushi waren weer veel compacter dan de vorige keer. De rijst bleef fijn aan elkaar zitten en daardoor goed te eten.👌 De bijgeleverde soyasaus heeft weinig smaak. De donkere versie van kikkoman is lekkerder.

Patsy
11 maart 2021

Sushi goed. Wel vonden we de inhoud van de box qua aantal matig. Hoewel we ook nog extra dingetjes bestelden had een van ons echt nog geen voldaan gevoel. Dat was jammer. Eerste keer jullie bezocht, verder vriendelijk en vlot geholpen.

Brigitte
11 maart 2021

Heerlijk gegeten 👌

Mad
10 maart 2021

Heel gevarieerd en echt heerlijk!

N.
9 maart 2021

Het was heerlijk. Meer variaties bij Maki zal top zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra Bodde
7 maart 2021

Het was heerlijk !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lilian
7 maart 2021

By far the best sushi there is! Er zitten de meest fantastische combinaties bij zowel qua smaak als textuur! Altijd genieten dus.

Greetje
6 maart 2021

Zoals gebruikelijk, heerlijk.

Ed Dijkstra
6 maart 2021

Alles kakelvers en erg lekker. Gewoon topkwaliteit! Enige punt van kritiek is het hoge minimum bestelbedrag maar dat staat los van het eten.

Hester Blom
4 maart 2021

Eten is heerlijk, alleen zijn de warme gerechten altijd te koud.

Marianne
3 maart 2021
Krewinkel
28 februari 2021

Bezorging op zich prima maar wel erg laat, ondanks ruim op tijd besteld toch 45 minuten na aangegeven bezorgtijd

Alice Wolthuis
27 februari 2021

Wederom Genoten! Vers, goed van smaak en netjes verpakt. Chapeau!

Barbara
27 februari 2021

Heerlijk als altijd! 😀

Henk Buma
27 februari 2021

Altijd fantastisch!

Siemen Wachtmeester
27 februari 2021

Voor de eerste keer echt sushi gegeten. Nu samen met m’n kleinzoon als een verjaardagscadeau voor hem. Hij is echt liefhebber. Ik ben het geworden. Heerlijk gegeten en prima kwaliteit. Wat ik als ‘Leek’ er van kan vinden. De gemakkelijkheid van bestellen en halen is top.

Door
26 februari 2021
Wyko
26 februari 2021

Top sushi. Beste van het noorden, en we hebben al heel wat geproeft. Ik kom vanuit Friesland om deze sushi af te halen.

Linda Patist
25 februari 2021
Inge
25 februari 2021

Weer superlekker gegeten, keurig op tijd thuisbezorgd, ook de warme gerechten nog goed heet bij aankomst.

Luuk
22 februari 2021

Erg lekker en goed zoals altijd. Goed verpakt en vriendelijke service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mmm
21 februari 2021
Therese
21 februari 2021

We hadden heel veel besteld wat niet voor 2 pers kon zijn. Helaas wel voor 2 personen stokjes erbij. Dit zou ik graag beter willen zien. Eten was super!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Biba
21 februari 2021
thomas
20 februari 2021

Erg goed!

Maaike
19 februari 2021

Heerlijk verse sushi!

Martine
19 februari 2021

Geweldig! Dat wat we van Yugo gewend zijn. Vers en erg lekker.

AHinc
18 februari 2021

Lekker eten en stipt op tijd bezorgd! Top!

Groen
18 februari 2021

Was weer heerlijk

Angela Veeger
17 februari 2021

HEERLIJK gegeten !!!!!!

Serif kaya
15 februari 2021

Ik heb gisteren een bestelling gedaan bij jullie en heb 3 ingrediënten niet gekregen maar wel 9 stuks gebakken bananen gekregen😢 ik heb nr 79 niet gekregen en nr 38 had ik 9 stuks besteld maar wel 6 gekregen en nr 12 niet gekregen .. ik héb me bestelling gisteren om 19:50 opgehaald .. en ik kon ook niet meer bellen met jullie dus dat vond ik wel jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ivo Ramakers
14 februari 2021
y.m.
14 februari 2021

Super, gewoon verslavend. Wij bestellen elke 2 week en rijden er speciaal voor om..geweldig

Bake Dijk
14 februari 2021

Gisteren hebben wij niet de service en kwaliteit ontvangen zoals gebruikelijk. Bij het afhalen meer dan 20 minuten moeten wachten, terwijl werd gezegd dat onze bestelling ‘zo klaar was’. Wachten is niet erg, maar geef dat dan duidelijk aan. Nu had de wachttijd ook gevolgen voor een bestelling bij Paul’s, die kon worden weggegooid en opnieuw gemaakt. Daarnaast was de sushi veel minder lekker dan alle andere keren. Rijst was droog, dikke klonten vissenkuit op sommige rolls en de spicy tuna maki was giga pittig, veel pittiger dan normaal. Laten we hopen dat dit een eenmalige misser was in de keuken, want we zijn veel beter gewend. Er zaten trouwens veel meer mensen heel lang te wachten op hun bestelling, sommigen langer dan een half uur, dat heb ik nog nooit meegemaakt...

Marcel
13 februari 2021

Heerlijke sushi die op tijd klaar stond voor het afhalen. Als ze weer open zijn, gaan we snel heen.

Melanie
13 februari 2021

Heerlijk gegeten. Combi tussen warm en sushi. Yakotori was goddelijk

Pim elzer
11 februari 2021

Net zo lekker als in het restaurant!

Ivo
11 februari 2021
Rick
8 februari 2021

We rijden een uur heen en weer om de Sushi op te halen, maar het is zeer zeker de moeite waard! De beste Sushi in de omgeving, vooral de Sake Grill! Onze favoriet.

Koos
7 februari 2021

Beste sushi van Groningen. Yugo bedankt!

George
6 februari 2021

Normaal gesproken is het altijd zeer goed. Helaas laatste tijd al twee keer zeer lang moet wachten op de bestelling. Deze keer was de kwaliteit van het eten ook minder goed. Hopelijk is het een tijdelijk dipje...

Marielle
4 februari 2021

Heerlijk gegeten! De sushi is super vers en ziet er prachtig uit! De bestelling stond keurig klaar bij het afhalen. Leuk detail dat het logo op de doosjes staat ☺️

Jonas van der Vlugt
3 februari 2021

Super lekker!! Enorme aanrader ✅

Dagmar v. Paasen
2 februari 2021

Kwam 40 minuten te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Prins
31 januari 2021

Het duurde erg lang voor het eten wat we besteld hadden er was. We hadden oa gebakken bananen besteld en die waren al nagenoeg koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van der Veen
31 januari 2021

We hadden om 18.30 besteld om af te halen we kregen het pas om 19.00 zonder wat te zeggen. Begrijp dat het druk is maar sorry voor het lange wachten was wel even zo goed geweest

Leen
31 januari 2021

Hi, we waren gisteren niet tevreden. We hebben na 1 uur wachten telefonisch contact met jullie opgenomen om te vragen waar de bestelling bleef. We werden toen niet goed geholpen, ze verstond ons niet omdat ze ergens in de keuken stond . Maar na navraag gaf ze uiteindelijk aan dat de bestelling al onderweg was. , wij hebben vervolgens nog 30 minuten moeten wachten (ons huis is 5 min van jullie vandaan). Toen we de bestelling kregen bleek deze maar voor de helft compleet te zijn waardoor we Opnieuw moesten wachten. Al met al een vervelende avond die zo leuk had kunnen zijn. Dit is ook helaas niet de eerste keer. Vorige keer hebben we ook minimaal een uur moeten wachten. Wij zijn daarom van mening om toch elders onze sushi te gaan bestellen, erg jammer. Ik wilde eerst dit mailen of telefonisch. Maar telefonisch krijg ik jullie steeds niet te pakken en op de website staat geen e-mail adres.

Dion Augusteijn
30 januari 2021

Heerlijke sushi, echter aangegeven bestelling om 18:00 te willen ophalen en dit was uiteindelijk 18:30 pas mogelijk. Een kwartier speling vind ik kunnen, dat is altijd mogelijk, maar een half uur vind ik te veel.

Roos Nijboer
29 januari 2021

😍 erg lekker. Moesten alleen 20 minuten wachten vanaf de bestelde tijd..

Catharina
29 januari 2021

Eten was heerlijk, maar bestelling niet compleet en twee uur moeten wachten.

Leonie
29 januari 2021

Het eten is erg lekker en goed, maar de bezorging duurt erg lang, veel langer dan aangegeven.

MarkR
29 januari 2021

Altijd goed. Best prijzig maar het is het waard.

Bert
29 januari 2021

Prima kwaliteit 👌

Emma de Lang
29 januari 2021

Bezorging was 25 min later dan de verwachte tijd, maar de bezorger was zeer correct en vriendelijk. Helaas was de sushi niet de kwaliteit die ik gewend ben van Yugo. De gegrilde makreel smaakte niet vers en was erg droog. Deze hebben we niet opgegeten. Ook was de zeewier die om de rolletjes zat erg taai en smaakte deze erg sterk en vissig. Dit was de eerste keer dat ik dat proefde bij sushi van Yugo - misschien een ander soort zeewiervellen? De rest van de sushi was wel prima.

Braams
28 januari 2021

Heeerlijk gegeten !

Ton Oosterhuis
28 januari 2021

Heerlijke variatie in de sushi box incl toebehoren. Verfrissende salade vers gemaakt en warme soja boontjes. Kortom top geleverd.

Marja
28 januari 2021

Zoals altijd was het weer heerlijk.

Tineke Mandema
26 januari 2021

Voortreffelijk, een van de beste sushi restaurants van Nederland. Ziet er altijd heel erg verzorgd uit. En de variatie van de gerechten zijn goed. Bij het afhalen missen we nu de warme gerechtjes, maar dat kan helaas nu niet anders.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lilian
24 januari 2021

Heerlijk gegeten, snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Margitte
23 januari 2021

Het was heerlijk!

Leo
23 januari 2021

Prima eten, prima bezorging

Karel en Karolina
23 januari 2021

Prima en lekker!!

Nuijten
22 januari 2021

Lekker verslavend vers!

E kruizenga
21 januari 2021

Heerlijke maaltijd gehaald Meerdere soorten sushi en gerechtjesgehad en allemaal even smakelijk Hoop dat de horeca snel weer open gaat zodat we ook end bij yugo kunnen gaan eten , verheug me er nu al op

Nienke
21 januari 2021

Het was weer super lekker. Kom snel weer wat halen

Ineke
18 januari 2021

Perfecte sushi, heerlijk van smaak!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van den Bout
17 januari 2021

Prima sushi en kipgrill ,online besteld en op afgesproken tijd klaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thomas
17 januari 2021

Consistent goede sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nicole
16 januari 2021

Was heerlijk. Jammer dat er €0.25 gerekend wordt voor betaling met IDEAL. Niet sympathiek

Brechje Van Wakeren
16 januari 2021

Sushi was heerlijk! Lekker vers. Die frietjes kunnen misschien beter in een papieren zak nu waren die heel slof geworden.

Corstiaans
16 januari 2021

Gisteren weer eten bij Yugo besteld, werd keurig op tijd bezorgd en de sushi was weer top. Alle warme gerechten waren deze keer echter behoorlijk koud, dat was erg jammer.

Lydia Bakker
16 januari 2021

Heerlijk was t weer !!!

Nuijten
16 januari 2021

supervers en gevarieerd. We komen zeker terug! Aanrader! is er een oplossing te bedenken voor al dat plastic?

Thomas
14 januari 2021

Heerlijke Sushi!

Haren
14 januari 2021

Super. Kan niet wachten tot jullie weer open mogen :))

Ina de Jonge
10 januari 2021

Bestelling werd snel geleverd. Heerlijke sushi gegeten, zoals we altijd gewend zijn! Echt zo heerlijk! Deze keer wel jammer dat bij de sashimisalade en de maissalade de sla erg waterig was en daardoor de dressing niet de heerlijke smaak gaf die we gewend zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aeijolt Keuning
10 januari 2021

Half zes besteld, half zeven zou het eten worden bezorgd. Tien voor zeven gebeld. “Jullie bestelling is met de bezorger onderweg “ . Twintig over zeven weer gebeld “de bezorger had jullie bestelling niet mee , maar het is nu met spoed naar jullie onderweg. “ Eerlijkheid loont en een telefoontje dat het ergens is misgegaan is een kleine moeite. Vijf voor half acht hadden we uiteindelijk onze maaltijd.

Stéphanie
10 januari 2021

Vanwege mijn Coeliakie (glutenallergie) heb ik al jaren geen sushi durven te bestellen. Veel sushi’s zijn wél glutenvrij, maar worden niet apart bereid t.o.v. de glutenvolle sushi’s. Gisteren contact gehad met Yugo en zij geven aan de snijplank en het snijmes na elke rol schoon te maken. Uiteraard konden ze geen garanties geven. Aangezien ik zo’n zin in sushi had, heb ik het risico genomen en is m’n man vanuit Assen hiernaartoe gereden. De sushi was heerlijk en ik ben niet ziek geworden. Dat betekent dat Yugo echt goed hun best doet om hier rekening mee te houden, heel fijn! De sushi was hartstikke lekker. Mij zie je gauw terug! Echt een aanrader!

Eric
10 januari 2021
Beekman
9 januari 2021

Gegrilde sushi die opgehaald wordt is koud bij thuiskomst. Duidelijk bij bestelling aangeven die sushi dat het niet geschikt is voor afhalen of apart inpakken.

de Klein
9 januari 2021

Was weer heerlijk!!!

DMeun
9 januari 2021

Heerlijk verse sushi, keurig verpakt. Ook het afhalen ging geheel corona proof. Aanrader!

WH
9 januari 2021

Lekker eten maar duur wel 2 uur voor het eten er was.

Peter en Tiny
9 januari 2021

We hebben ons eigen assortiment samengesteld. Was heel lekker. Had meer gekund maar dan zou het net weer over het randje zijn geweest van lekker. Het zou wel weer prettig zijn als we weer bij Yugo konden eten. Dat kon prima met de schermen en de nieuwe opzet.

Anoniem
8 januari 2021
voerman
7 januari 2021

Heerlijk, vers en mooi geserveerd.

Cindy
6 januari 2021

Heerlijk!!

Mike
4 januari 2021

Bezorgd een beetje laat (15mins) maar heel vriendelijke

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jackie
3 januari 2020

Oudjaarsdag: afhaaltijd was 18.15 uur, ik ging weg met mijn bestelling om 18.45 uur. Prima om even te moeten wachten, maar een half uur? Begrip is er dat het druk is, maar wellicht toch beter om niet te veel bestellingen aan te nemen. Daardoor waren de beefrolletjes niet meer warm.

Wencke
1 januari 2020

Oudjaarsavond 2020: geen bezoek, toch een klein feestje. Bedankt Yugo! Het was weer genieten.

Lisette Van bolhuis
1 januari 2020

Super kwaliteit! Genoten van de sushi

Keizer
1 januari 2020

Top!

Barbara
31 december 2020

Heerlijk was het weer!

Rosalie
31 december 2020

Perfect, zoals altijd. Beste sushi!!

Roos
31 december 2020

Het was weer heerlijk

Rw
27 december 2020

Gezond eten, snel bezorgd en heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laura
27 december 2020

Was lekker qua smaak maar leek wat langer klaar te zijn omdat het wat droger was dan wij gewend zijn van Yugo.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L Plasmeyer
26 december 2020

Heerlijke sushi en op tijd klaar voor het afhalen ondanks de grote drukte.

Daniella Schelle
26 december 2020

Het eten is heerlijk en ook de reden dat we daarvoor naar Haren rijden. Wat jammer is dat we, ondanks reserveren, toch steeds 20 min moeten wachten bij afhalen.

Geke
26 december 2020
Peter Wolff
26 december 2020

Heerlijk gegeten. Prima service. Zeker een aanrader

Esther
25 december 2020

Echt heerlijk gegeten op eerste kerstavond. De bestelling werd netjes op tijd geleverd en de kwaliteit was prima!

Strothmann
25 december 2020

Lekker!

Marian
24 december 2020

De sushi kerstbox was echt heerlijk!!

MrkR
24 december 2020

Bestellen en betalen via app, op de afgesproken tijd corona proof afhalen, kwalitatief goed en lekker eten. Helemaal goed.

Nanon
21 december 2020

Sushibox A en B meegenomen. Het stond op tijd klaar. Was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bjorn
21 december 2020

Heerlijk. Je moet wel direct de warme gerechten eten maar als je dat doet is het super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tim
20 december 2020

Het was weer ongekend lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marja
20 december 2020
Jaap Leppink
20 december 2020

Het was allemaal prima voor elkaar. Jammer alleen dat er geen wasabi meegeleverd was. Ook de hoeveelheid sojasaus was aan de krappe kant. Levertijd misschien in blokken van een half uur aangeven.

Manon
18 december 2020

Heerlijk zoals altijd! Best sushi in en rondom groningen. Maar niks zo lekker om gewoon in het restaurant te eten, dus hopelijk kan dat in het nieuwe jaar snel weer!

Loes van Opheusden
18 december 2020

Vriendelijke bezorger. Rijst en vis perfect!

Jelmer
18 december 2020
mrkR
18 december 2020

Zowel een bestlelling bij Yugo als King Wah opgehaald. Zoals altijd alles goed in orde. Zowel de bestelde maaltijd als de wijze van bestellen, betalen en ophalen (corona proof).

J.K
16 december 2020

Heerlijk!

Hoekstra
14 december 2020

De sushi was lekker, en goed, zoals we van Yugo gewend zijn als we in het restaurant eten. Maar we hadden om 16.45 uur besteld, de bezorgtijd zou 18 uur zijn, maar uiteindelijk kwam het om 18.45 uur. De sushi was dus nog wel lekker, maar de warme gerechten waren koud en niet lekker meer (en wel heel prijzig). Mochten we ooit weer bedenken om bij Yugo the bestellen voor bezorging, dan zullen we geen warme gerechten bestellen en ook niet wanneer er visite is of we op tijd staan.

Braams
14 december 2020
Alice
13 december 2020

Op de sushi niets aan te merken. Simpelweg heerlijk! Van de zeer goede kwaliteit die we altijd gewend zijn. De frietjes waren ontzettend slap en zijn linea recta in de vuilnisbak verdwenen.

middel
13 december 2020

Komen regelmatig en altijd perfect..vriendelijke mensen en heerlijke sushi..tot gauw 😉

Stephan
12 december 2020

Goede service en heerlijk eten!

Paul
10 december 2020
Chris
7 december 2020

Het wachten waard!

Ivo
7 december 2020

Weer heerlijk gegeten van deze verse en warme gerechten. Bestelling was compleet en op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingrid
6 december 2020

Absoluut mijn favoriet! Altijd vers en lekker. Ook wanneer je het ophaalt/laat bezorgen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tim Mulder
6 december 2020

De sushi en de bijgerechten smaakten prima. Echter miste wij een deel van de bestelling. We hadden tweemaal een zeewier salade besteld die er niet bij zat en er zaten ook geen stokjes, wasabi en sojasaus bij de bestelling.

Van den broek
5 december 2020

Veel te laat! Hadden heel programma, helaas viel door late bezorging eea in het water. Jammer!

Petra Haafs
5 december 2020

We hadden liever bij jullie gegeten zoals elkaar op 5 dec maar het was weer uitstekend, ook thuis 👍

J Drent
5 december 2020

Eten was heerlijk, alleen jammer dat wij niet alles hadden gekregen wat wij online hadden besteld.

Winters
5 december 2020

Super lekker en stond op tijd klaar om afgehaald te worden.

Jan Prakken
5 december 2020

Altijd weer een feest! Vers en verfijnd van smaak.

Anoniem
4 december 2020
Margriet
4 december 2020

Heerlijke sushi!! Bezorging: eerder dan gepland.

Chris
4 december 2020

Prima kwaliteit, snel bezorgd.

Chris
4 december 2020
Imke
3 december 2020
Annemarie
1 december 2020

Dit was mijn tweede bestelling bij Yugo rn beide keren aangegeven dat ik deze om 18.00 wilde ontvangen. Helaas beide keren ruim een half uur later bezorgd. Erg vervelend.

Nanon
30 november 2020

Weer heerlijk gegeten! De sushiboxen waren weer perfect. Kleine tip: schaaltje erbij voor de sojasaus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jaap Mooiweer
29 november 2020

Duurde wel een beetje lang, begreep dat het héél druk was, maar het wachten meer dan waard: het was heerlijk!

Marian
29 november 2020

Heerlijk gegeten

Catharina
29 november 2020

Lange wachttijd, maar op zaterdagavond vrij normaal. De sushi is echt erg lekker, daar hebben we van genoten. Rest van de bestelling nét niet compleet, er is waarschijnlijk een gerecht omgewisseld met een andere bestelling. Desondanks lekker gegeten.

Marcel Van Dijk
28 november 2020

Het voed je zieltje. Maar het lekkerste is wel als je daar eet of binnen 10 het in je mondje kan doen. Half uurtje rijden doet voor sommige stukje niks goed. Maar dat weet ik en was onze keuze. Naar mijn mening is Yugo de beste in omstreken. We komen graag weer langs

M.
26 november 2020

We hebben verrukkelijk gegeten!!!

Krewinkel
23 november 2020

Exact op tijd, supervers, mooi verzorgd, incl. alle extra's, top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tim
22 november 2020

Lekker afhaal eten, maar er gaat niks boven uit eten gaan bij jullie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koos
22 november 2020

Heerlijke sushi! Altijd goed bij Yugo

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
22 november 2020

Heerlijk gegeten, bestelling was op tijd klaar en vriendelijke ontvangst. Absolute aanrader

KvI
22 november 2020
Dins
22 november 2020

Erg lekkere sushi, heel vers! Helaas garnalen ipv kip bbq ontvangen.

Bosman
22 november 2020

Afhaal was weer top!

Rogier
21 november 2020

Het eten was super goed! Helaas moest ik 30 minuten wachten tot m'n bestelling klaar was. Om 16:30 de bestelling door gegeven, 19:30 kon ik ophalen en om 20:00 was het klaar.

J.K
21 november 2020

Zeer tevreden. Sushi was heerlijk!

Dominika
21 november 2020

smaak was fantastisch

C.A. van der Leun
20 november 2020

Het eten was heerlijk!

Marja Hagenauw
19 november 2020
Jos
15 november 2020

De sushi's waren perfect (zoals gebruikelijk) Wel jammer dat de extra bestelde Unagi niet meegegeven was. (En die vindt ik nu juist de lekkerste :'( ). Daarom deze keer maar 4 sterren.

Fam. Russchen Hitman
15 november 2020

Op tijd bezorgd en heerlijk gegeten!

Robert Sluijs
15 november 2020
A. Dieperink
12 november 2020
Mathijs
11 november 2020
Janine
11 november 2020

Was weer héérlijk!

Praktijk Oude Borg
9 november 2020

Zoals altijd, op tijd bezorgt, met mondkapje op, keurig! Zeer tevreden en heerlijk eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marleen
8 november 2020

Bezorging was zoals aangegeven, na een uur, vriendelijke bezorger ook. Sushi was lekker, zag er mooi uit. Hadden twee warme gerechtjes maar deze waren lauw en slof helaas.

van der Zee
7 november 2020

smaakt altijd net iets anders dan in het restaurant zelf. Sla beetje waterig

Cor
7 november 2020

Website voor bestellingen uitstekend. Kwaliteit eten echt goed. Bezorging probleemloos.

Schuurman
6 november 2020

Continue hoge kwaliteit. Netjes verpakt en op tijd klaar. Enthousiast- en beleefd personeel Ab-so-lu-te aanrader. IK rij er graag voor om !

Marian
6 november 2020

Lekkere verse sushi

Janine
6 november 2020

Heerlijk en leuke presentatie

Mirjam
5 november 2020

Afhaalbestelling. Stond keurig op tijd klaar, en werd netjes afgehandeld. Sushi waren superlekker en mooi gemaakt. Doen we zeker nog een keer.

Tity Hommed
1 november 2020

Keurig op tijd gebracht Het was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Julia
1 november 2020

Super vers en heerlijk! Bezorging vriendelijk en keurig op tijd.

Kirsten
31 oktober 2020

Het eten was lekker. Maar er zaten geen stokjes bij. Geen gember. Geen wasabi. En geen sojasaus. Dus dat was erg teleurstellend.

Inge
31 oktober 2020

Was super lekker. Mijn vriend noemde het de beste sushi die hij heeft gegeten. Vond de yugo speciaal rol een beetje tegenvallen, had erg weinig smaak. Gelukkig hadden we daar maar twee stuks van. Verder was alles top!

Henriette
31 oktober 2020

Helaas geen wasabi...

Lammert
30 oktober 2020

Als je dit gewend bent is het moeilijk om ergens anders te bestellen 👍

Rosalie
30 oktober 2020

Altijd ontzettend lekker! Beste van noord Nederland. Helaas met bestellen vaak te laat. Maar het eten maakt voor mij alles goed. Bedankt!

Mientjes
26 oktober 2020

Het eten was, zoals altijd, heerlijk. Het kwartier moeten wachten op mijn bestelling was dat echter niet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

nijland
25 oktober 2020

wij hebben besteld via de app, pas 2 uur later kregen wij na er achter aan gebeld te hebben onze bestelling thuis. De sushi was prima, de bijgerechten waren geen meerwaarde en waren deels slof.

Evelien
24 oktober 2020

Was weer fantastisch lekker!

Nynke
24 oktober 2020
Trea
23 oktober 2020

Om 17.10 uur besteld .. gekozen dat t om 19 uur bezorgt zou worden. Werd 20 uur .. niet heel handig en de warme dingetjes waren koud .. vinden we erg jammer

Maasdam
23 oktober 2020

Na 2,5 uur nog geen eten. Contact gehad om het op te halen. Ook hier een half uur moeten wachten na het afgesproken tijdstip. Kwaliteit was goed alleen de duur van het bezorgen was te lang. Tip voeg nog een extra sushi box toe met variatie.

Inge
23 oktober 2020

Heerlijk en vers zoals altijd

Kok
22 oktober 2020

Onze dochter wilde voor haar 14e verjaardag sushi. Helaas is het restaurant alleen voor de ophaal geopend dus hebben we iets besteld. We stonden onder tijdsdruk maar het eten was perfect op tijd klaar. Zoals al eerder hebben we ook nu weer heerlijk gegeten. Binnenkort halen we weer iets!

Stadman
16 oktober 2020

Het eten was goed helaas de inktvisringen waren koud en gebakken banaan waren helaas lauw dit komt denk ik omdat de bestelling 20 min te laat werd bezorgt

WKE
15 oktober 2020

Wederom voor de zoveelste keer topkwaliteit sushi. Wij halen met enige regelmaat af vanuit Friesland omdat we nog nergens betere sushi hebben kunnen ontdekken.

Kirsten
12 oktober 2020

Altijd snel en heerlijk!

Kosterink
11 oktober 2020
Lisa
10 oktober 2020

In 1 van de sake zat een haar

Alice
8 oktober 2020

Heel goed verzorgd thuisbezorgd! Heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk Neddermeijer
8 oktober 2020

Overheerlijk en keurig verzorgde aflevering van de op tijd zelf opgehaalde bestelling. Jammer dat yugo niet in Groningen zetelt -:)

Van Hoogstraten
4 oktober 2020
Brechje
3 oktober 2020

Mooi op tijd klaar en erg lekker!

Nicole
3 oktober 2020

Eten net zo lekker als bij yugo in het restaurant. Heerlijk. Wel half uur later bezorgd, maar ben daar wel op tijd over gebeld.

INKIE1974
2 oktober 2020

Heerlijke sushi

Blanco
2 oktober 2020

Uitstekend sushi, uitstekend service

Lars
2 oktober 2020

Lekker!

Rudy
27 september 2020

Dikke prima 👍🏻

Hesseling
26 september 2020

Online een bestelling geplaatst om half 6 aangeven dat ik het om 18.15 wil ophalen. Heb mijn bestelling na een half uur wachten voor en in het restaurant gekregen. Thuis aangekomen waren de warme gerechten koud!

Joop
26 september 2020

45 minuten te laat bezorgd

Lambert
25 september 2020

Was weer heel goed en lekker. We komen weer terug

Géke van der Warf
14 september 2020

Prima, ook voor bezorging thuis!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mensinm
14 september 2020
Ouwerkerk
12 september 2020

Super eten, héérlijk vers en met zorg bereid!

P.c.a. stadman
12 september 2020

Prima erg lekker helaas waren de warme gerechten koud geworden , volgende keer maar zelf ophalen

Mensinga
7 september 2020

Was weer top. De lekkerste sushi in de regio ❤️

Carin
6 september 2020

Wij laten meestal thuis bezorgen omdat we de sfeer in het restaurant vrij ongezellig vinden: er heerst een haastige en vrij onpersoonlijke sfeer. Je eet onder tijdsdruk en omdat dit voor iedereen geldt loopt de bediening de hele avond gehaast rond om alle bestellingen maar op tijd af te leveren. Omdat je telkens verschillende medewerkers aan je tafeltje krijgt, ontstaat geen persoonlijk contact. Het doel lijkt vooral te zijn alles op tijd uit te serveren. Heel lekkere sushi, maar voor ons niet echt ontspannen avondje uit. Zoals gezegd vinden wij de sushi v yugo altijd heel lekker, kwalitatief beter maar ook best stuk duurder dan andere sushirestaurants. Bij onze laatste bestelling helaas 2 salades vergeten te bezorgen, deze werden nabezorgd ('kan even duren want de bezorger is net op pad geweest'). Salades werden uiteindelijk met een half uur bezorgd. Dat viel ons mee, ookal wonen we op 5 min rijden vh restaurant. Was leuk geweest kleine attentie erbij te doen voor de klantenbindi

Evelyn Picauly
6 september 2020

tip... volgende x misschien wel de opmerking beter lezen. Verder was alles echt weer heerlijk

van der Leij
2 september 2020

Super. Eerste keer besteld. Bij de opmerkingen aangegeven dat ik zwanger ben, en dat ik naar mijn weten alles zwanger proof had besteld. Maar toen stond op 1 van de bakjes "niet zwanger" Dat vond ik echt ontzettend attent! Erg tevreden over Yugo.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van Halteren
30 augustus 2020
Maaike
28 augustus 2020

Alweer heerlijk gegeten!! Bezorging iets te laat maar dat is niet gek op een vrijdagavond.

Tieneke Rooijakkers
23 augustus 2020

Super

Bierling
23 augustus 2020

Heerlijke verse sushi!! Je hebt geen echte sushi gehad als je niet bij Yugo bent geweest!

Marjolein k
23 augustus 2020

Sushi was lekker. Jammer dat er niet in Zuidlaren bezorgd wordt. Daarnaast vind ik het verwarrend dat er bij iDealbetaling bij staat dat het €0,25 extra kost en bij creditcard staat niks. Nu zie ik dat het €2,11 kostte. Dat vind ik heel slordig en onduidelijk. Daarnaast gek dat je moet betalen om te betalen. In de zaak betalen is geen keuzemogelijkheid. Jammer.

Anonie
21 augustus 2020
Rudy
17 augustus 2020

Super, goed en lekker 👍🏻

Wencke
15 augustus 2020

Altijd weer heerlijke sushi. D1 al geproefd? Helaas geen fan van de gefrituurde calamares. Droog en taai, dat mag beter. Maar verder is en blijft Yugo echt een aanrader.

Nico
15 augustus 2020

We hebben Sushi via de app besteld. Dat ging heel eenvoudig. Op het gewenste tijdstip stond onze bestelling klaar en het was heerlijk.

P.c.a. stadman
8 augustus 2020

👍

Yvonne
8 augustus 2020

Het was weer heerlijk, super service, erg vriendelijke mensen en super kwaliteit sushi.. We verheugen ons alweer weer op een volgende bestelling...😉

Joop Helder
27 juli 2020

Fantastische sushi weer! Hartelijk dank, we hebben genoten! Veel beter dan waar ook in de omgeving!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pier de Groot
27 juli 2020

De bestelling kwam een half uur te laat, wat zeer veel ongemak veroorzaakte. Graag zou ik hiervoor een vergoeding krijgen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

janneke
26 juli 2020

Wij hebben nog nooit mooiere en lekkerdere sushi gegeten. Steeds weer zijn ze van constant hoge kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elsemiek
26 juli 2020

Bestelling was 25 min te laat Eten was oké, satestokjes waren niet echt lekker

Marjolijn
22 juli 2020

Echt ontzettend genoten van de variatie en heerlijke smaken! Ik vond het top!

Jörg
16 juli 2020

Uitstekende kwaliteit, mooi gepresenteerd, maar ik zou graag voor de sushi een andere soja-dip hebben dan voor de sashimi, en al helemaal niet in zo'n knullig plastic zakje dat je zonder schaar niet open krijgt, of het spat alle kanten uit.

Yvonne
13 juli 2020

Was weer heerlijk..geweldig.. Een echte traktatie 👍

Rudy
12 juli 2020

Bestelprocedure verloopt snel en soepel. Op de afgesproken tijd was de bestelling klaar. De producten zijn vers en heerlijk. Yugo is naar onze mening niet te overtreffen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nobbe
11 juli 2020

Zoals altijd een dikke pluim. Heerlijk gegeten. Normaal eten wij altijd in het restaurant. Maar nu opgehaald. 👍

Muller
6 juli 2020

Het was wederom heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koos
3 juli 2020

Sushi was erg goed en snel bezorgd!

Mark
1 juli 2020

Goed eten en precies op het afgesproken tijdstip klaar om afgehaald te worden. Top!

Mary
29 juni 2020
Nienke
25 juni 2020

Het was weer heerlijk! Wij hebben weer genoten.

Marjan
22 juni 2020

Heerlijk gegeten! De sushi werden keurig op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter Wolff
20 juni 2020

makkelijk bestellen Op tijd klaar om op te halen Goede kwaliteit Goed verpakt Heerlijk gegeten

Dijkshoorn
20 juni 2020

Heel lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Joop
20 juni 2020

Prima!

Barkema
20 juni 2020
Jeanne Sloots
15 juni 2020

Sushi is altijd heerlijk bij jullie En bezorging ging veel sneller dan aangegeven. Tip: meld het als het eerder komt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

AV
15 juni 2020

Heerlijke sushi en meer! Bezorgservice top!

Mary
14 juni 2020

Het was weer voortreffelijk! Alleen de eetstokjes zaten er niet bij.

GH
13 juni 2020

45 minuten na bestelling gebeld wanneer de bezorging zou plaatsvinden, bleek de bon te zijn verdwenen, toen is deze alsnog verwerkt.

Anoniem
8 juni 2020
Eline
6 juni 2020

Heerlijk!

Anoniem
6 juni 2020

- 30 minuten te late levering - eten was koud - geen stokjes meegeleverd - personeel vindt het een normale gang van zaken Heel slecht!!!

Werff
5 juni 2020

Sushi afgehaald, na aanmelden ter plekke binnen enkele minuten mee te nemen. Super lekker, vers, smakelijk en goed voorzien van gember, wasabi en Soy sauce

Ineke
5 juni 2020

Prima, snel bezorgd. Heerlijk eten.

Maria Apanovich
3 juni 2020

Was super lekker 😋 Herlijk van genoten!

Pien
2 juni 2020

Klantonvriendelijk ontvangen door mevrouw die haar dienstmedewerker corrigeerde op een vergissing en mij zeer onvriendelijk doorverwees naar de andere ingang. Ik voelde mij niet welkom en zal dan ook geen bestellingen meer plaatsen.

Thomas
1 juni 2020

Altijd lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Фдучун
1 juni 2020
Henk
31 mei 2020

Yugo Haren heeft gewoonweg de lekkerste sushi!!!!

Angela
29 mei 2020

Alles was weer fantastisch lekker

Ellen
28 mei 2020

Heerlijk gegeten, goede kwaliteit.

Daniël
28 mei 2020

Uitstekend eten, mooi op tijd geleverd. Dus prima service.